Arbetsgivarens uppgift
Vår uppgift som arbetsgivare är att skapa en arbetsplats som är trygg och pålitlig. ”När man mår bättre gör man bättre.” Vi ska verka för personalens välmående i största möjliga mån. Erbjuda en lönebild och förmåner som lägger grund för trygghet i arbetet. Möjligheten att kunna vidareutvecklas genom utbildning, anpassad coaching och effektiva arbetssystem. Vi ska ge utrymme för att kunna påverka ”sin vardag” och känna sig som en väsentlig del av företagets verksamhet och utveckling. Skapa tydliga mål och ramar för arbetet, både på det personliga planet och på gruppnivå, samt ge stor frihet för personalen att styra sitt arbete inom dessa ramar.
Arbetstagarens uppgift
Som anställd på Nya Kvadrat Kommersiellt kommer du att vara en del av ett team där det viktigaste är att hjälpas åt med både det vardagliga arbetet och den ständiga utvecklingen av tjänsten. Vi har som mål att balansera varandras styrkor och svagheter och sträva efter en arbetsplats där vi verkar för en balanserad arbetsbelastning och en inspirerande arbetsmiljö.
I det vardagliga arbetet möter vi intressenter/kunder och uppdragsgivare/fastighetsbolag, dessa två grupper utgör kärnan i vår verksamhet och allt vi gör kommer att formas med hänsyn till dessa. Nedan följer en redogörelse för hur du som arbetstagare förväntas agera i din roll.
Våra intressenter ska mötas av en påläst, lyhörd och omhändertagande ”säljare”. Att benämna oss som ”säljare” visar hur vi ska agera gentemot kunden. Att kunden känner att vi levererar en hög service är vårt viktigaste uppdrag. Vi ska hjälpa kunden i största möjliga mån att nå köpbeslut. Detta innefattar att beskriva lokalens fördelar och måla upp bilden av vad företaget kan vara och bli i den nya lokalen. Vi ska hjälpa kunden förstå den ekonomiska delen och verka för att tillgodose de behov som kunden/företaget har. Vi ska ha en förståelse för att kunden i första hand är vår uppdragsgivares kund. Kundens upplevelse av vår tjänst kommer således att påverka uppdragsgivarens syn på vårt samarbete.
Relationen till våra uppdragsgivare är vår nyckel till framgång. Vi fungerar som en samarbetspartner som lär känna deras organisationer och vilka behov de har. Relationsbyggande gentemot personalen inom organisationen är lika viktig. Målet är att nå känslan av att vi är kollegor som ställer upp för varandra, det leder till återkommande kunder och långsiktiga samarbeten. En del som är essentiell för att kunna uppnå detta är att se de problem och utmaningar som dyker upp som den bästa möjligheten att få leverera en lösning. Lösningsfokuserad, vänligt bemötande och lätt att samarbeta med är ledord. Vi blir ovärderliga när vi underlättar deras arbetsvardag och bidrar med något som deras organisation saknar.
Arbetsuppgifter:
Nya Kvadrat växer och är alltid på jakt efter nya talanger att addera till vårt redan starka team. Om vi har fångat ditt intresse och du likt oss vill vara med och förändra sättet att förmedla lokaler på i grunden är du varmt välkommen att skicka in en ansökan till oss.
Kontakt
Åvägen 17C
412 51 Göteborg
Om oss
Som nästa generations lokalförmedlare erbjuder vi fastighetsägare innovativa produkter och tjänster som förenklar förmedlingen av lokaler – speciellt framtagna för att minska vakanser.
För er som letar lokal erbjuder vi en helt unik tjänst och ett stort personligt engagemang vilket ger er de bästa förutsättningarna att hitta den optimala lokalen för er verksamhet.
© Nya kvadrat 2022